17 februarie 2009

Doru-i trecator...


Mi-e dor de tot ,de tot ce e acum departe de mine.Mi-e teama ca intr-o zi din departarea asta fizica o sa se desprinda inca o departare:fata de sufletul meu.Mi-e teama ca in ziua aceea ma voi trezi ravasita si voi realiza nu-mi mai amintesc nimic din visul primaverii.Si voi incepe sa plang,iar lacrimile sarate or sa mi se prelinga incet pe obraji.O sa-mi iau capul intre maini si lacrimile or sa-mi inunde chipul asa cum candva amintirile imi inundau sufletul.Voi incerca sa ma opresc,dar nu voi mai plange decat in ziua in care voi visa din nou.
Astept dimineata aceea de luni bune.O astept cu teama si nerabdare apriga in inima mea.As vrea si n-as vrea sa uit.Inchid ochii si visez.Visez ,cat mai pot,cat inca farama de speranta ma mai lasa.Si visez ca am toate lucrurile de care mi-e dor:
  • am strada mea veche , cu coltul ei pazit de-o salcie batrana
  • am orasul gri, sufocat in praf si soare
  • am strada ta ,cu blocuri stacojii si vernil murdar si ferastra ta de la etajul patru
  • am strada ta lata si soarele de mai de deasupra ei
  • am zapada care era in parc la sfarsitul de februarie
  • am zambetul tau
  • am bicicleta ta gri si veche
  • am aleea si cotlonul undene intalneam(pe care l-au inchis cu un gard cu gard de tabla)
  • am tenesii tai galbeni
  • am bretonul meu pe care vantul il flutura int-o dupa-amiaza de martie
  • am un soare care apune adormind in apa raului si tu privindu-l
Am totul si parca n-as renunta azi.Poate maine...


"Flori de dor la geamul meu

Luna canta valsul tau."(Iris- Ultima toamna)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu