17 ianuarie 2009

Matematica



Pe tavanul alb de deasupra ochilor mei atarna o lampa cu patru abajururi;doua cate doua.Lampa se aprinde de la un intrerupator cu doua butoane.Patul in care stau are doua perne pe el ,iar in fata lui,doua cate doua stau perechi usile sifonierului.In dreapta usa dubla e flancata de doua draperii rosii si grele care imi inghit lumina din camera cand se intalnesc.In stanga alte perechi:doua calorifere si doua ferestre.Doua noptiere cu cate doua sertare imi pazesc patul.In penar am doua pixuri cu cu pasta albastra.Pe birou stau doua dictioanere cu cate doua limbi in ele.Langa ele un vraf de carti in care zac doua carti de geografie albastre identice. Spune-mi,suntem identici?
De ce doi e peste tot si doi vrea sa plece din mine?O umbra obosita,sleita de puteri,tot incearca sa se desprinda de inima mea care bate ritmic .Si nu vreau ca umbra sa se dezlipeasca de acolo si am lipit-o cu scotch facut din vise naive.Si cand scotch-ul se mai rupe sau se dezlipeste,jupoaie un strat de carne rosie din inima mea.Si eu plang si inima mea bate tare-tare in ritmul zilelor de vara in care umbra era om si n-aveam nevoie de vise ca s-o imprim pe suflet.
In dimineata asta m-am hotarat.O sa fac o scadere si din doi ,arunc umbra si raman doar EU.Deschid ochii si imi dau seama ca exista o singura viata, un singur timp si ca am un singur suflet.Doi ramane in afara, in banalul din gropile asfaltului si din blocurile stacojii si vernil murdar,iar pe unu il port in suflet si in minte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu